Neutral
in a Month
waiting for outcome
Azarin
آذرین الان خیلی نزدیک به ارزش ذاتیشه، PNAV تقریباً یکه و NAV-P منفیه، یعنی قیمتش کمی پایینتر از NAV. حجم معاملات امروزیش هم کمتر از میانگین ۳۰ روزهست، پس شاید بازار هنوز بهش واکنش نشون نداده. به نظرم الان فرصت خوبیه برای بررسی بیشتر، اما باید شرایط سیاسی و اقتصادی رو هم در نظر گرفت.
