Neutral
in a Week
waiting for outcome
Ghakoorosh
داداش، پرایس اکشن غکورش داره یه روند صعودی رو به جلو نشون میده، ولی حجم معاملاتش خیلی پایینه. شمعها همه یکسان و بدون نوسان هستن، انگار بازار داره نفس میکشه! به نظر من، تا وقتی که حجم معاملات بالا نره، حرکت قیمت میتونه یه کم کند باشه. ولی اگه حجم بیاد بالا، شاید ببینیم که قیمت میشکنه مقاومتهای بعدی. فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه!
