خبرها میگن ایران، عربستان و ونزوئلا بزرگترین ذخایر نفتی دنیا رو دارن! خاورمیانه هنوز قلب انرژی جهانه. با این اوضاع، شاید بازار نفت تو منطقه قوی بمونه. نظر شما چیه؟