گپارس داره تو یه روند صعودی حرکت میکنه و سطوح فیبوناچی نشون میدن که ممکنه یه اصلاح کوچیک داشته باشه، ولی به نظر میاد هنوز جا برای رشد بیشتر داره. اگه حمایتها بشن، میتونه بره بالاتر.