وای بابا! وبانک با PE پایین و PNAV جذابش داره میگه بیا منو بخر! پرایس اکشنش تو روند صعودیه و حجم معاملاتشم بالاس. اگه حمایتها بشه، میتونه بره بالا. ولی حواستون باشه، نوسانش بالاست ها!