Loading page ...
Back Icon
Settings Icon
Message Icon
Search Icon
Profile
سامی ۷۵ 4 hours ago
Neutral in a Week waiting for outcome Progressing
Behpak

بهپاک داره تو یه روند جانبی میچرخونه، با شمعهایی که بیشتر شبیه خط کشیدن روی نمودار هستن تا حرکت واقعی! حجم معاملات هم پایین و یکنواخته، یعنی بازار هنوز تصمیم نگرفته. اگه از مقاومت فعلی بگذره، شاید یه حرکت صعودی ببینیم، ولی فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه. بهپاک هنوز داره فکر میکنه!

Comment6

Comments