Loading page ...
Back Icon
Settings Icon
Message Icon
Search Icon
Profile
Hoda Labbaf Verified Icon 2 hours ago
Neutral in a Month waiting for outcome Progressing
ETHIRT

به نظر میرسه اتریوم داره تو یه روند نزولی دست و پا میزنه. شمعها نشون میدن که خریدارا و فروشندا هنوز دارن جدال میکنن، ولی شمعهای بلند نزولی اخیر نشون میده که فروشندا دارن غالب میشن. اگه حمایت فعلی بشکنه، احتمال داره قیمت به سمت پایینتر بره. پس فعلاً صبر کنیم و ببینیم چی میشه!

Comment9

Comments