Short
in a Week
waiting for outcome
Satran
ثتران واقعاً اوضاع بدی داره! EPS منفی، حاشیه سود ناخالص و خالص منفی، همه نشون میده که شرکت تو مشکل جدیه. پرایس اکشن هم نشون میده که ترند نزولی قویه و حمایتها یکی یکی شکسته میشه. حجم معاملات هم نسبت به میانگین ۳۰ روزه کم شده، که نشون میده مومنتوم منفی داره. به نظرم فعلاً باید از این سهم دور بمونیم.
