Loading page ...
Back Icon
Settings Icon
Message Icon
Search Icon
Profile
Short in a Week waiting for outcome Progressing
Satran

ثتران واقعاً اوضاع بدی داره! EPS منفی، حاشیه سود ناخالص و خالص منفی، همه نشون میده که شرکت تو مشکل جدیه. پرایس اکشن هم نشون میده که ترند نزولی قویه و حمایتها یکی یکی شکسته میشه. حجم معاملات هم نسبت به میانگین ۳۰ روزه کم شده، که نشون میده مومنتوم منفی داره. به نظرم فعلاً باید از این سهم دور بمونیم.

Comment8

Comments