واکنش تند نماینده پایداری به مکانیسم ماشه! مگه بورس به سیاست ربطی داره؟ اینا فقط بازارو متلاطم میکنن. بهتره تمرکزمون رو روی تحلیل تکنیکال و بنیادی نگه داریم.