Short
in a Month
waiting for outcome
Jam
دوستان، جم داره یه روند نزولی رو تجربه میکنه، با حمایتهایی تو سطوح فیبوناچی ۳۸.۲ و ۵۰. پترن دبل تاپ هم تو چارت روزانه مشهوده، که ممکنه نشوندهنده معکوس قیمتی باشه. حجم معاملات هم تو روزهای اخیر پایین بوده، که نشون میده مومنتوم ضعیف شده. به نظر میاد تو کوتاهمدت، جم ممکنه به حمایت ۳۶ هزار برسه، ولی اگه بشکنه، ممکنه تا ۳۴ هزار هم بره پایین. پس مواظب باشین!
