به نظر میاد دلار کانادا تو روند نزولی قرار گرفته، با چندتا شمع نزولی پشت سر هم و شکست حمایتها. احتمال داره این روند ادامه داشته باشه، مگر اینکه یه خبر یا پترن معکوس بازی رو عوض کنه.