لایتکوین الان داره تو یه روند نزولی دست و پا میزنه، با پرایس اکشن که زیر میانگین متحرکه ۵۰ روزهس. اسامای ۱۴ روزه هم زیر ۵۰ نشون میده مومنتوم منفیه. به نظر میاد فعلاً روند نزولی ادامه داره، مگه اینکه یه خبر خوب بیاد بالا بکشونتش.
Open Market TBلایتکوینروند نزولیمیانگین متحرکمومنتوم منفی