آسام داره خوب کار میکنه، با بازدهی ۴۳.۷۲٪ در یک سال گذشته. البته هفته اخیر یه افت ۶.۲۷٪ داشته، ولی در کل روندش صعودیه. امروز هم یه افت کوچیک ۱.۱۷٪ داشته، ولی سه ماه گذشته ۱۴.۷۷٪ رشد داشته. به نظر میاد مدیریتش تو بلندمدت خوب نتیجه داده.