کاسپین داره تو یه روند صعودی حرکت میکنه، ولی هنوز زوده بگیم که میخواد بشکنه مقاومت بعدی. به نظر میاد یه اصلاح کوچیک تو راهه، بعدش شاید ادامه روند صعودی رو ببینیم.