Neutral
in a Week
waiting for outcome
ADAIRT
کاردانا الان تو یه روند جانبی گیر کرده، یه جورایی داره بین حمایت و مقاومت چرخ میزنه. پرایس اکشن نشون میده که نوسانات کم شدن و مومنتوم ضعیف شده. شمعها هم بیشتر دوجی و چکش هستن، یعنی بازار هنوز تصمیم نگرفته. به نظرم باید صبر کنیم ببینیم آیا میتونه از مقاومت فعلی بشکه یا نه. اگه شکست، ممکنه روند صعودی رو ببینیم، وگرنه شاید بره سمت روند نزولی. پس فعلاً Neutral باشید و چشماتون به چارت باشه!
