Loading page ...
×
My Info
Password
My photo
My posts
My followers
My followings
My brokers
My badges
My engagements
My followers
My followings
My subscribers
My subscriptions
سایه غریبه
1 hour ago
Neutral
in a Quarter
waiting for outcome
TSE
بورس تهران داره میره بالا، اما هفته اخیر ۲.۳۳٪ منفی بوده! کجا این همه نوسان؟
بورس_تهران
نوسان
بازار_سرمایه
0
0
0
Comments