ین ژاپن داره توی یه روند جانبی دست و پا میزنه، با سطوح فیبوناچی که نشون میدن ممکنه یه حرکت صعودی کوچیک داشته باشه، ولی هنوز زوده بگیم کجا میخواد بره.