به نظر میاد اترکلاسیک داره تو یه روند نزولی دست و پا میزنه، با نوسانات زیاد و حجم معاملاتی متوسط. شاید یه اصلاح دیگه تو راه باشه، ولی فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه.