بتک داره یه روند جانبی رو تجربه میکنه، با شمعهایی که بیشتر شبیه خط مستقیم هستن! حجم معاملات هم پایین اومده، پس فعلاً صبر کنیم ببینیم کجا میخواد بره. شاید یه حرکت بزرگ تو راه باشه، ولی فعلاً نه صعودی نه نزولی، فقط یه روند جانبی!