دوستان، پرایس اکشن کاریز یه ذره خستهکننده شده، همه شمعها مثل هم، انگار خوابیدن! ترند جانبی داره و حجم معاملات هم پائینه. به نظرم فعلاً صبر کنیم تا یه حرکت جدی ببینیم، شاید بعداً یه جهش یا سقوط داشته باشه، ولی الان نه بلند، نه کوتاه، فقط نگاه کنیم!