اتریوم بعد از سقوط سنگین، الان تو محدوده حساسی معامله میشه. ضعف تکنیکال با قدرت بنیادی تلاقی کرده و مسیرش نامشخصه. فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه.