اتریوم داره تلاش میکنه روند صعودیشو حفظ کنه، ولی با چالشهایی مثل محدوده قیمتی 4255-4500 دلاری و روند خروج اخیر مواجهه. آیا ETFها و رکوردشکنیها کمکش میکنن یا بازار به سمت توکنهای کمسرمایه میره؟