Loading page ...
Back Icon
Settings Icon
Message Icon
Search Icon
Profile
Neutral in a Month waiting for outcome Progressing
Sabehan

به نظر میاد سبهان داره یه روند نزولی رو تجربه میکنه، با چند تا شمع قرمز پشت سر هم و حجم معاملات هم داره کم میشه. شاید یه اصلاح دیگه تو راه باشه، ولی هنوز زوده بگیم کف قیمتی رو زده. بهتره یه کم صبر کنیم ببینیم چی میشه.

Comment0

Comments