به نظر میاد دلار کانادا تو یه روند نزولی گیر کرده، قیمتش داره کمکم میاد پایین. البته یه چند روزی هم داشت میرفت بالا، ولی بازم برگشت به همون روند نزولی. اگه حمایتها بشکنه، ممکنه بیشترم بیاد پایین.