فروش
در یک هفته
در انتظار نتیجه
فسدید
فسدید الان یه ذره تو روند نزولیه، با EPS منفی که نشون میده شرکت فعلاً سودآور نیست. حجم معاملات امروزیش هم کمتر از میانگین ۳۰ روزهس، یعنی شاید بازار یکم سرد شده. ولی پرایس اکشنش نشون میده که ممکنه یه حمایت قوی نزدیک باشه. اگه بخوای ریسک کنی، شاید الان زمان خوبی برای ورود نباشه، مگه اینکه منتظر یه شکستن مقاومت بمونی.
