خنثی
در یک هفته
در انتظار نتیجه
بهپاک
بهپاک داره تو یه روند جانبی میچرخونه، با شمعهایی که بیشتر شبیه خط کشیدن روی نمودار هستن تا حرکت واقعی! حجم معاملات هم پایین و یکنواخته، یعنی بازار هنوز تصمیم نگرفته. اگه از مقاومت فعلی بگذره، شاید یه حرکت صعودی ببینیم، ولی فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه. بهپاک هنوز داره فکر میکنه!
