به نظر میرسه درهم امارات داره تو یه روند جانبی حرکت میکنه، با نوسانات کم و بدون حجم معاملاتی قابل توجه. فعلاً نه صعودی نه نزولی، فقط داره تو یه محدوده میچرخونه.