ولبهمن داره تو یه روند نزولی حرکت میکنه، با حمایتهای فیبوناچی نزدیک ۲۴۰۰ و ۲۳۰۰. اگه این سطوح بشکنن، ممکنه تا ۲۲۰۰ بریم پایین. حجم معاملات هم نشون میده که فروشندگان فعلاً دست بالا رو دارن.