خنثی
در یک ماه
در انتظار نتیجه
اتریوم
به نظر میرسه اتریوم داره تو یه روند نزولی دست و پا میزنه. شمعها نشون میدن که خریدارا و فروشندا هنوز دارن جدال میکنن، ولی شمعهای بلند نزولی اخیر نشون میده که فروشندا دارن غالب میشن. اگه حمایت فعلی بشکنه، احتمال داره قیمت به سمت پایینتر بره. پس فعلاً صبر کنیم و ببینیم چی میشه!
