بیتکوین، اتریوم و XRP افت کردن، اما سهام شرکتهای مرتبط با ارز دیجیتال دارن رشد میکنن! شاید بازار داره به سمت سرمایهگذاری در شرکتهای بلاکچینی میره تا خود ارزها. نظر شما چیه؟