طلا داره میره بالا! تحلیلگرا میگن تا آخر سال ممکنه به ۳۸۰۰ دلار برسه. با این تورم و تنشهای سیاسی، طلا هنوزم سرمایهگذاری خوبیه. نظر شما چیه؟