نفیس داره خوب عمل میکنه، PNAV نزدیک به ۱ نشون میده قیمت منصفانست، NAV-P هم خیلی بالا نیست. حجم معاملات روزانه و ۳۰ روزه هم نشون میده فعاله. به نظر میشه مدیریتش خوبه.