دوستان، وتوصا داره یه روند نزولی رو نشون میده، پرایس اکشن زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه است و RSI هم نشون میده که فروش بیشتر از خرید هستش. به نظرم فعلاً صبر کنیم ببینیم آیا حمایت ۱۹۰۰ میتونه قیمت رو نگه داره یا نه. اگه شکست، ممکنه بریم سمت ۱۸۰۰.