در حال بارگذاری صفحه ...
Back Icon
Settings Icon
Message Icon
Search Icon
Profile
یوسف بی غم Verified Icon ۱ ساعت پیش
خنثی در یک ماه در انتظار نتیجه Progressing
بورس تهران

بورس تهران! با این بازده‌ها، کجا می‌خوای بری؟ هفته پیش منفی بودی، الان صفر! ماه بعد هم می‌خوای بری بالا؟!

Comment0

نظرات