فسرب الان یه کم تو روند نزولیه، با EPS منفی و حاشیه سود خالص منفی، اما حجم معاملاتش بالاست و پرایس اکشن نشون میده که ممکنه یه اصلاح داشته باشه. اگه حمایت رو بشکنه، ممکنه بره سمت سطوح فیبوناچی. فعلاً باید مراقب پترنها بود، مخصوصاً مثلثی یا پرچم.