طلا میخواد تا آخر سال به ۳۸۰۰ دلار برسه؟! با این تورم و تنشهای سیاسی، معلومه همه دارن طلا میخرن. ولی آیا واقعاً ارزش داره یا فقط حبابِ؟ فکر کنم یکم ریسکی باشه!