خنثی
در یک هفته
در انتظار نتیجه
وتوسم
دوستان، پرایس اکشن وتوسم تو این چند وقت اخیر یه کم گیج کننده بوده، با شمعهایی که نشون میدن بازار هنوز در حال تصمیمگیری هست. به نظر میاد تو رنج فعلی داره حرکت میکنه و فعلاً ترند واضحی نداره. اگه از مقاومت فعلی بگذره، شاید بتونیم یه روند صعودی ببینیم، ولی فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه.
