خنثی
در یک هفته
در انتظار نتیجه
دحاوی
دحاوی یه مدتیه که تو یه روند جانبی گیر کرده و پرایس اکشنش خیلی کسلکننده شده. با توجه به سطوح فیبوناچی، اگه بتونه از مقاومت فعلی بگذره، شاید یه حرکت صعودی کوچیک ببینیم، ولی فعلاً به نظر میاد تو یه محدوده تنگ داره حرکت میکنه. پس فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه.
