به نظر میاد زنجان داره تو یه روند جانبی میچرخونه، با شمعهایی که تقریباً یکشکل و بیحال هستن. حجم معاملات هم پایین اومده، پس فعلاً صبر کنیم ببینیم چی میشه، شاید یه حرکت بزرگ تو راه باشه!