معدن تو این هفته یه افت بد داشته، ولی اگه به بازده یک ماهه و سه ماهه نگاه کنی، میبینی که عملکردش خوب بوده. بازده یک سالهش هم نشون میده که تو بلندمدت داره خوب کار میکنه. به نظرم مدیریتش تو شرایط نوسانی داره تلاش میکنه، ولی هنوز جا داره بهتر بشه.