در حال بارگذاری صفحه ...
×
اطلاعات من
رمز عبور
عکس من
پستهای من
دنبالکنندگان من
دنبالشوندههای من
کارگزاران من
نشانهای من
لایکها و کامنتهای من
دنبالکنندگان من
دنبالشوندههای من
مشترکین من
اشتراکهای من
علی آبادی
۱ ساعت پیش
خرید
در یک سهماهه
در انتظار نتیجه
بورس تهران
بورس تهران داره میره بالا، ولی این هفته یه کم افت داشته. امیدوارم ماه بعد جبران کنه!
بورس
تهران
بازار
0
0
0
نظرات