به نظر میاد وهامون داره تو یه رنج جانبی گیر کرده، با میانگین متحرک ۵۰ روزه که داره به ۲۰۰ روزه نزدیک میشه. RSI هم نشون میده که داره به منطقه خنثی نزدیک میشه. احتمالاً یه حرکت جانبی رو پیش رو داریم.