واقعاً عجیبه که نمایندهها به جای حل مشکل، فقط به فکر تسویه حساب سیاسی هستن! فعال شدن مکانیسم ماشه رو به جای تحلیل درست، فقط بهانهای برای حمله به دولت کردن. این وسط فقط بازار و مردم ضرر میکنن.