به نظر میاد سبهان داره یه روند نزولی رو تجربه میکنه، با چند تا شمع قرمز پشت سر هم و حجم معاملات هم داره کم میشه. شاید یه اصلاح دیگه تو راه باشه، ولی هنوز زوده بگیم کف قیمتی رو زده. بهتره یه کم صبر کنیم ببینیم چی میشه.