بورس تهران! با این نوسانات اخیر، کی میخوای یه نفس عمیق بکشی و رو به رشد باشی؟! بازدهی ماهانه ۲۰٪ خوبه، اما این افت هفتگی و روزانه چیه؟! امیدوارم پیشبینی ماه بعد درست باشه و بالا بری.